עקדת יצחק או ישמעאל


עקדת יצחק או ישמעאל

לפי דת האיסלאם הבן היה ישמעאל, ולפי התורה המסולפת היה הבן יצחק כי כתוב לכם "קח נא את בנך את יחידך את אשר אהבת את יצחק" פסוק זה מעקדת יצחק,,,האם כאן אין סתירה ?יצחק נולד כאשר ישמעאל היה בן לפי 14 ,,בגיל 86 נולד לאברהם בן ושמו ישמעאל,,ובגיל 100 נולד לאברהם בן ששמו יצחק,, אז איך אלוהים יגיד לאברהם "קח נא את בנך את יחידך" אם יש לו שני בנים ….??? זה מוכיח שהכוונה הייתה לישמעאל לפני שיצחק נולד,רק שהרבנים שינו את המילה ישמעאל ליצחק, אלוהים אמר בקרואן " הם לקחו את חכמיהם ואת נזיריהם לאדונים להם מלבעדי אלוהים ואת המשיח בן מרים ואולם לא צוו לעבוד בלתי אם אלוה אחד אין אלוה מבלעדיו ישתבח שמו ויינון מעל השותפים אשר יצרפו לו הם רוצים לכבות את אור אלוהים בהבל פיהם ואולם אלוהים לא יאבה בלתי אם להפיץ את מלוא אורו אף אם יתעבו זאת הכופרים הוא אשר שלח את שליחו להביא את הדרך הישר ואת דת האמת כדי שישליטה על הדתות כולן אפילו יתעבו זאת המשתפים,הוי המאמנים רבים מחכמי היהודים והנזירים אוכלים את ממון האנשים בלא צדק ומחריקים אותם מנתיב אלוהים אשר לאוגרים את הזהב והכסף ואינם מוציאים אותם למען אלוהים בשר להם על עונש כבד"

הפסוק ברור כשמש לא צריך לפרש אותו  "קח את בנך את יחידך" בראשית טז16ואברם בן שמנים שנה ושש שנים בלדת הגר את ישמעאל לאברם"…..בראשית כא5 ואברהם בן מאת שנה בהולד לו את יצחק בנו" אז שנולד ישמעאל הוא היה הבן היחיד של אברהם ושנולד יצחק הוא לא היה היחד .כי ישמעאל נולד לפניו ב 14 שנה אז לא צריך להיות גאון בכדי לדעת ש זאת עיקדת ישמעאל ולא יצחק

וחוץ מזה אלוהים בירך את ישמעאל ,אלוהים שמע את בכי הילד מלאך אלוהים קרא אל הגר מן השמים ויאמר לה, 'מה קרה, הגר? אל תפחד, אלוהים שמע את הילד בוכה כאשר הוא שוכב שם. תרים את הילד למעלה לקחת אותו ביד, כי אני יעשה אותו גדול אומה. "(בראשית 21:17-18) כאן אלוהים מבטיח הגר שבנה יעשה ישמעאל לגוי גדול …. מי את צאצאי ישמעאל? הם ערבים … ההבטחה של אלוהים מתוך צאצאי ישמעאל אומת האסלאם.

וכאשר אברהם הגיע לגיל תשעים ותשע (לפני שיצחק נולד)חודשה ברכתו של אללה לאברהם, נזכר בספר בראשית: "וַיְהִי אַבְרָם, בֶּן־תִּשְׁעִים שָׁנָה וְתֵשַׁע שָׁנִים; וַיֵּרָא יְהוָה אֶל־אַבְרָם, וַיֹּאמֶר אֵלָיו אֲנִי־אֵל שַׁדַּי, הִתְהַלֵּךְ לְפָנַי וֶהְיֵה תָמִים׃ 2 וְאֶתְּנָה בְרִיתִי בֵּינִי וּבֵינֶךָ; וְאַרְבֶּה אוֹתְךָ בִּמְאֹד מְאֹד׃ 3 וַיִּפֹּל אַבְרָם עַל־פָּנָיו; וַיְדַבֵּר אִתּוֹ אֱלֹהִים לֵאמֹר׃ 4 אֲנִי הִנֵּה בְרִיתִי אִתָּךְ; וְהָיִיתָ לְאַב הֲמוֹן גּוֹיִם׃ 5 וְלֹא־יִקָּרֵא עוֹד אֶת־שִׁמְךָ אַבְרָם; וְהָיָה שִׁמְךָ אַבְרָהָם, כִּי אַב־הֲמוֹן גּוֹיִם נְתַתִּיךָ׃ 6 וְהִפְרֵתִי אֹתְךָ בִּמְאֹד מְאֹד, וּנְתַתִּיךָ לְגוֹיִם; וּמְלָכִים מִמְּךָ יֵצֵאוּ׃ 7 וַהֲקִמֹתִי אֶת־בְּרִיתִי בֵּינִי וּבֵינֶךָ, וּבֵין זַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ לְדֹרֹתָם לִבְרִית עוֹלָם; לִהְיוֹת לְךָ לֵאלֹהִים, וּלְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ׃ 8 וְנָתַתִּי לְךָ וּלְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ אֵת אֶרֶץ מְגֻרֶיךָ, אֵת כָּל־אֶרֶץ כְּנַעַן, לַאֲחֻזַּת עוֹלָם; וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים׃" (בראשית יז:8/1).
אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר על ישמעאל בקוראן הקדוש: " בירכנו אותו ואת יצחק, ומזרעם יצאו מיטיבים, וגם אנשים אשר גרמו לעצמם עוול ברור"

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s