באסלאם, אינך צריך לתת את דוגמת עצמך


באסלאם, אינך צריך לתת את דוגמת עצמך

אל תגיד "אני מתפלל" – תגיד: תתפללו
אל תגיד "אני מודה לאלוהים" – תגיד: תודו לאלוהים
אל תגיד "אני נותן כסף לעניים" – תגיד :תתנו כסף לעניים
אל תגיד "אני בנאדם טוב" – תגיד: תהיה בנאדם טוב
אל תגיד "אני הלכתי לחאג'/עומרה/אק'סה" – תגיד: תלכו לחאג'/עומרה/אק'סה
אל תגיד "אני קורא את הקוראן" – תגיד: תקראו את הקוראן

כי באסלאם, אינך צריך לתת את דוגמת עצמך, יש כבר דוגמה יותר טובה מאיתנו, הנביא מוחמד עליו השלום, ולכן, במידה ונרצה להביא דוגמת אדם, מן הראוי להביא אותו במקומנו. ובמידה ואנחנו לא משתמשים בדוגמתו, אפשר לומר את הדוגמאות למעלה. אלוהים רואה אותך, אל תוודא שאנשים יראו אותך גם, מפני שבטעות אנחנו יכולים לעשות את הדברים בכדי שאנשים יסתכלו עלינו בעין טובה.

כתיבת תגובה

