אני מוסלמי מאמין


אני מוסלמי מאמין

אני כמוסלמי מאמין וגאה ,חזק באמונתי אוהב את כל העמים ,ואין לי שנאה ליהודים או לנוצרים משום שהם

יהודים או נוצרים או בני דתות אחרים ,להפך כולנו בני אדם וכולנו ברא אותנו אותו אלוהים ישתבח שמו ויתעלה אני חושב כך משום שאני מוסלמי ,והאסלאם חינך אותי על אהבת הזולת ללא הבדל דת ,מין או גזע,ואם נחשוב לרגע מדוע ברא אותנו אלוהיים ישתבח שמו ויתעלה האם הבריאה היא משחק ?…התשובה היא לא כי אלוהים ישתבח שמו ויתעלה ברא אותנו מטיפת דם כדי שנעבוד אותו ,וקבע לנו חוקים איך לעבוד אותו ומה מותר לנו כבני אדם  ומה אסור ,ושלח לכל אומה שליח או נביא מקרב בניה, ויש כאלה שהאמינו לשליח או לנביא ויש כאלה שלא האמינו בשליחות או בנבואה ,לחלק מהעמים הבורא ישתבח שמו ויתעלה שלח יותר משליח אחד ובכל זאת ולמרות הנסים שעשו השליחים והנביאים כסימנים על צדקת השליחות האלוהית, היו כאלה שהאמינו והיו כאלה שכפרו ,האסלאם  לא בא כדי לבטל את התורה והאנגיל שהורדו על הנביאים משה וישו עליהם השלום ממרומים, והאמונה בתורה ובאנגיל ובשאר ספרי הקודש שהורדו ממרומים נוסף לאמונה בנביאים ובשליחים של אלוהים ישתבח שמו ויתעלה ,אמונה זו נחשבת מעמודי האמונה באסלאם

שתי הדתות היהדות והנצרות נשלחו לעם היהודי בלבד . להבדיל מהאסלאם שנשלח לכל העמים באמצעות  הנביא מוחמד אחרון הנביאים והשליחים עליו הברכה והשלום

אני מאוד מרחם על כל אדם שהוא אינו שייך לדת האסלאם משום שאללה ישתבח שמו ויעלה אמר בספרו הנשגב

وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ (85)

מי שמשתייך לדת זולת האסלאם לא תתקבל דתו והוא בעולם הבא מהמפסידים

בברכה אבו אלעבד הירושלמי

כתיבת תגובה

