שלום,אני בחור יהודי שמעוניין להתאסלם. אך לפני כן אני רוצה להבין מהו האסלאם ולבוא לשיעורי אסלאם. מה עושים?


שלום,אני בחור יהודי שמעוניין להתאסלם.
אך לפני כן אני רוצה להבין מהו האסלאם ולבוא לשיעורי אסלאם.
מה עושים?

Islam for universe 13/01/2014 בשעה 7:11 pm

אחי היקר לטינו
שלום וברכה
נכון שההחלטה להתאסלם ולהפוך למוסלמי היא החלטה בלעדית שלך אך דע לך שאדם
שקיבל על עצמו את האמונה באל אחד אללה ישתבח שמו ויתעלה והאמונה במוחמד
עליו ברכת אללה ושלומו כשליח של אללה באמונה שלמה מכל הלב וללא כל ספק
זה הוא אדם שנבחר על ידי אללה ישתבח שמו ויתעלה להיות מבין המאמינים
כי אללה ישתבח שמו ויתעלה אומר זאת בספרו הנשגב שזה הקוראן
לנביא מוחמד עליו השלום מה שפירושו הוי מוחמד אין אתה יכול לגרום לאדם להתאסלם ן
ולו אהבת כי אללה הוא בוחר את מאמיניו לפי רצונו
לכן אם אתה משוכנע באסלאם מכל הלב אתה יכול להפוך למוסלמי בצעד אחד בלבד
ובכוחות עצמך ללא כל עזרה מאחרים כל שעליך לעשות הוא
להתרחץ ולומר את השהאדה
בערבית אשהדו אן לא אילאה אילא אללה ואשהדו אנא מוחמד רסול אללה הפירוש בעברית
אני מעיד שאין אל אמת מלבד אללה ואני מעיד שמוחמד הוא שליחו וכך אתה הופך למוסלמי
אם אתה רוצה להתאסלם בצורה רשמית מה שעליך לעשות הוא לגשת לכל בית
משפט שרעי ב אמד הערים בארץ ושם תומר את השהאדה ותקבל תעודה על התאסלמותך
צעד זה אינו הכרחי ולפי רצונך
לגבי למידה על האסלאם באתר הזה תמצא כל מה שאתה רוצה לדעת וללמוד על האסלאם בשפה העברית
מ אלף עד ת
ואם אתה שולט בשפות אחרים יש באתר יותר משמונים שפות על האסלאם

כמו כן בכל אחד מהמסגדים הפרוסים ברחבי הארץ תמיד תימצא מוסלמים מוכנים
לעזור לך וללמד אותך על האסלאם
אני אישית מוכן לענות לך על כל שאלה שיש לך על האיסלאם בתנאי שגילך הוא מעל 18
כי אני אדם שומר חוק ומזמין לאסלאם ב חוכמה ו עיצה טובה דע לך אחי שבאסלאם
אין טובות הנאה
בסוף אני מאחל לך דרך צלחה ומבקש מאללה ישתבח שמו ויתעלה ש יכווין אותה לדרך הנכונה
בברכה
אבו אלעבד הירושלמי

כתיבת תגובה

