הכל על שדים

הכל על שדים

בערבית גיין ובאנגלית Jinn

מאת true Religion

משמעות הושורש של המילה שדים(גיין). קיומם של השדים(הגיין) הם מבוססים  היטב על ידי הקוראן.ואת הסונה  די לומר כי שדים מילה נזכרת  יותר מ -29 פעמים בקוראן.

מילה קשורה שייטאן ורבים שלה שיאטין יחד נמצאים יותר מ 80 פעמים. למעשה, קיימת סורה בקוראן סורת אל גיין, אשר מדברת במונחים מפורשים  על שדים. המציאות שבה אנחנו צריכים לאשר כי השדים חיים בעולם . הם אוכלים ושותים, ו מתרבים. בדומה לבני אדם, חלקם צדיקים וחלקם לא. השדים נבראו לפני בריאת האדם.
אלוהים ברא אותם מאש .הקוראן לאמת את העובדות האלה סורת אל חיגר: האמנם,האדם נברא מ בוץ חלקלק  שדים נבראו מן האש ללא עישון. הקוראן 15:26-27 הבראה דווחה גם על ידי אבן עבאס (ע"ר):אלפיים שנה לפני (האנושות) נבראה, שדים היו על (כדור הארץ), והם גרמו שחיתות על זה לשפוך דם. ואז אללה שלח נגדם גייסות של המלאכים שהכו אותם והרחיקו אותם אל האיים והים.
לכן, כאשר אללה אמר: אני מניח ל(האנושות) דורות אחרי דורות על כדור הארץ הם (מלאכים) אמרו, האם אתה במקום בו מי יגרום שחיתות לשפוך דם(אל Baqarah, 02:30), כלומר: כשם השדים האלה עשוואז אללה אמר: אני יודע מה שאתםלא יודעים.
 אנחנו לא יכולים בדרך כלל לראות את השד, אלא אם כן הם נוטלים בצורת חומר, אשר בדרך כלל בצורה לא נעימה או מכוערת כמו נחש או כלב שחור, בניגוד למלאכים שלוקחים צורות נעימה ונאה. הם יכולים גם לקחת צורה אנושית. לדוגמה: בקרב בדר, מעין שדים המכונה איבליס, התחזה לאדם בשם סוראקה אבן מאליק, וקרא לכופרים לנוע קדימה אל הקרב, ואמר: אין אף אחד שיכול להתגבר עלכם היום .הקוראן 08:48 אז אללאה שלח את המלאך ג'בריל נגדו איבליס כאשר ראה אותו, הוא צעק על וכופרים:אין לי מה לעשות איתכם! אני רואה מה שאתם לא רואים אני חושש אללה, אללה הוא עונשו חמור,ואז הוא ברח.
ישנם 3 סוגים של שדים כמתואר להלן

חדית' אותנטי: מוחמד הנביא (עליו הברכה והשלום) אמר: ישנם 3 סוגים של שדים: סוג אחד עף באוויר, סוג אחר כולל נחשים וכלבים. השלישית מבוססת במקום אחד אלא נוסע למקומות שונים.

3 סוגים של שדים הן כדלקמן: 1 אמיר: (תושב) אומר כי הוא אחד מאותם שדים שחיים עם אנשים. 2 שייטאן: משמש עבור ג'ין שהפך מרושע. 3 עפרית : משמש עבור ג'ין מי שחזק יותר מאשר שייטאן

דרך החיים של השדים הוא בדיוק כמו בני אדם. לדוגמא: הם אחראים למעשיהם, בדיוק כמו בני האדם. אללה אומר בקוראן: בראתי השדים האנושות רק כדי לעבוד אותי. הקוראן 51:56 יש מאמינים ביניהם, אשר יתוגמלו וכופרים, אשר יבואו על עונשם, כפי שהם

מודים בפסוק הבא מתוך הקוראן:ואכן יש בקרבנו מוסלמים ובקרבנו, העוברים על החוק. לגבי אלה שקיבלו את האיסלאם, הם חיפשו את הדרך הנכונה. וכפי עבור העוולה, הם יהיו עצי הסקה עבור גהנום. הקוראן 72:14-15 בכל פעם אללה שלח נביא לאנושות, השדים של זמן זה יכולו גם לקבל את המסר שלו. לכן, הגיעו שדים כמה לנביא מוחמד (עליו הברכה והשלום), לילה אחד והוא דיקלם הקוראן להם, לימד אותם על האיסלאם. המוסלמים הם אוכלים ושותים, ויש להם תקנות יסודות האסלאם (פיקה) דומה לשלנו. בדיוק כמו שאנחנו אוכלים בשר של חיות שנטבחו בשם אללה, כך גם בין המאמינים ושדים. בנוסף, שדים רשאים לאכול את עצמות של בעלי חיים   . השדים גם מקיימים יחסי אישות, כפי שעולה פסוק הקןראן.

כתיבת תגובה