משיח השקר

משיח השקר

בנושא הזה אני מגיש לך קורא יקר מן הידע על גדול כוחות האופל שהופעתו תהיה לאחד הסימנים על התקרבות יום הדין–  הדג'אל.

כפי שמכבר הוזהרנו בקוראן הנשגב ובספרים הקודמים וגם בחדית'ים של  הנביא מוחמד עליו ברכה ושלום.

הדג'אל, משיח השקר, הוא בהחלט לא אגדה או דימוי ואף הוזכר גם בספרים הקודמים שהורדו כהדרכה מאללה (התורה והברית החדשה), הוא בריאה קיימת שקרבה לקיים את יעודה .

אנחנו באתר שליח אללה נגיש לכם את תיאורו, מעשיו, שליחותו השקרית שעתידה להגיע וכיצד ניתן להישמר מפניו ולצלוח במבחן הקשה ביותר לאומה האיסלמית.

מי הוא משיח השקר

המילה דג'אל מגיעה משורש ד-ג'-ל שפירושו אומר כיסוי או עטיפה או מראה שקרי ושמסתתר מאחורי השקר הזה משהו. בעבר סוחרי גמלים היו משתמשים בתערובת בוץ מיוחדת כדי להסתיר פצעי מחלה (מחלת גמלים) ומוכרים את הגמל החולה עם מייק אפ אז היו קוראים לאותם סוחרים דג'אלים , ולכן קראו לאיש הזה משיח השקר " אל-מסיח אל דג'אל" הוא יגיד שהוא המשיח והיהודים יהיו מראשוני המאמינים שהוא המשיח, הם הרי מחכים לו, הנוצרים  יאמינו שהוא אלוהים ואפילו קצת מוסלמים מסוימים  יאמינו בכך, ויכפרו בדתם וילכו אחריו.

הנביא מוחמד עליו הברכה ושלום לא השאיר כלום שלא תיאר בכל הנושא של הדג'אל, איך להישמר איך לזהות, איך יגיע ואיך ילך, כל הנביאים עליהם השלום הזהירו מפני הדג'אל אך הנביא מוחמד עליו השלום, דאג לכיסוי כל הנושא מ א' עד ת' כי הוא ידע שהוא אחרון הנביאים.

תיאורו של הדג'אל :

  • הוא יהיה עיוור בעינו הימנית, עין ימין תהיה כמו עינב צף (לא יציב במקומו)

  • בעין שמאל יהיה גם כן פגם אך עין שמאל רואה.

  • תהיה לו מין שריטה על עין שמאל וצבע העין שלו יהיה ירוק, הנביא עליו הברכה ושלום ציין ש"עינו תהיה ירוקה כמו זכוכית", ההשוואה לירוק זכוכית נובעת מכך שבזמנו היו עושים את הזכוכית בדרך שהייתה גורמת לה לגוון ירוק.

  • עורו יהיה בהיר עם מרקם אדום, המצח יהיה בולט, הצוואר שלו יהיה רחב (כמו שרירנים) מבנה גופו יהיה מבנה גוף שרירי. הגב שלו יראה כמו עם נטייה ללפנים מרוב השרירים שיש בו.

  • ההליכה שלו תהיה עם רווח רחב בין רגליו, בהליכה לא יצעד כמו רוב האנשים שבהליכה הצעדים נעים לכיוון פנים אלא צעדיו ינועו כלפי חוץ, ( הליכה מגושמת של שרירן )

  • השיער שלו יהיה מתולתל, הנביא עליו השלום תיאר את המראה של השיער שלו "כמו נחשים קטנים צפופים מאוד"

  • הוא יהיה עקר – לא יהיו לא ילדים

  • בין עיניו יהיה כתוב המילה (כופר) וזהו יהיה סימן ברור למאמינים שיודעים לקרוא ולאלו שלא יודעים לקרוא. יש המסבירים שזה לא יהיה ממש רשום אך זה יהיה משהו הניתן יהיה לזהות , אך השליח עליו התפילה והשלום אמר "כתוב".

הדג'אל נחשב למבחן הכי גדול שהאומה האסלאמית תצטרך לעבור.

בתקופה שהוא יגיע בה העולם יהיה במצוקת מזון קשה, יהיו מעט מאוד גשמים.

בעונת גשמים ירדו שני שליש מהממוצע ובשנה שאחריה ירד רק שליש.

כך גם מהגידול החקלאי יצמח רק שליש, ובשנה השלישית לא ירד גשם בכלל ולא יהיה גידול חקלאי. ובשיא הבצורת הזו הוא יגיע עם כוחות על והוא ייחשב כמושיע, כמי שמציל את המאמינים (המאמינים בו).

הוא יוריד גשם למאמינים בו ויוציא להם ירקות וצמחים מהאדמה, לאלה שלא יאמינו בו שהוא ריבונם הוא יגרום למזון שלהם להתקלקל, כך שהמצב יהפוך מגרוע ליותר גרוע, בתוך כל הבצורת הזו הוא יהיה לו מה שמתואר כ הר של לחם והר של בשר, ויהיה איתו מה שנראה כמו נהר מים קרים מגן עדן ונהר אש מן הגהנום.

במקומות שהוא יעבור האוצרות שיש בתוך האדמה יצאו אל פני השטח וילכו אחריו כמו להקה של דבורים.

הוא ינוע על פני כדור הארץ במהירות ובקלילות, והוא יבקר בכל מדינות העולם חוץ ממכה ואל-מדינה.

הוא יקים מחנה מחוץ ל אל-מדינה ובזמן שהוא שם יהיו רעידות אדמה באל-מדינה, שלוש רעידות בזו אחר זו, וכל המתחזים יברחו משם ויצטרפו אל הדג'אל.

מבין הדברים שהוא יעשה, המבחנים הקשים,  הוא ישאל "אם אני אחזיר לך את הוריך אשר נפטרו לחיים, האם תאמין בי?

האדם יגיד כן, והוא יעשה זאת, בעזרתם של ג'ינים, שדים, שילבשו את צורת הורי הנבחן ויגידו, "בני\בתי זה הוא אללה תאמין לו".

הוא יעשה רושם שהוא נותן חיים, והוא יחתוך אנשים לשתיים ויחזיר אותם למצב רגיל ויבואו להשתחוות בפניו.

מאמין אמיתי אחד שהוא גם צעיר יצא מ אל-מדינה ויפגוש את הדג'אל. והדג'אל ישאל אותו: "המעיד אתה שאני הוא אלוהיך?"

והבחור ישיב לו: "מעיד אני שאתה הוא משיח השקר – אל מסיח אל דג'אל"  !

הדג'אל יחתוך את הצעיר לשתיים ויתהלך בין שני חלקיו ובהוראתו חלקים אלו יחזרו להיות שוב גוף אחד והצעיר יקום על רגליו.

הדג'אל : "ועכשיו, המאמין אתה שאני הוא אלוהייך?"

הצעיר ישיב לו באמונתו: "עכשיו אני עוד יותר בטוח שאתה הוא משיח השקר"

הדג'אל יתפוס אותו בצווארו וינסה לכרות את ראשו אך לא יצליח, ואז הדג'אל ירים את הצעיר כשהוא אוחז בצווארו וברגלו ויזרוק את הצעיר לתוך נהר אש הגהנום שאיתו ואנשים יראו אותו נשרף, אך בעצם הוא יהיה בגן עדן והוא יקבל מעמד של מס' אחד בכך שהוא "אדם אשר מעשיו מעידים על אמונתו" ע"י אללה.

הנביא עליו הברכה והשלום אמר על הצעיר הזה כי הוא המעיד היותר צדיק מכל בני האדם .

 

מקום הופעתו

הדג'אל יופיע לראשונה בשליחותו במזרח, במקום שנקרא ח'ורסאן
( אזור פקיסטן ) ויהיו עימו אנשים \ מאמיניו שפניהם נראים כמו מעוכים (כמו בולדוג, פחות בליטות, בובת מתכת שניסו לישר למשטח) .

הוא יכנס לקונפליקט עם המוסלמים בין סוריה ועיראק, ומבין מאמיניו יהיו יהודים רבים.  הנביא עליו השלום ציין ש"שבעים אלף יהודים מאספאהאן יהיו עם הדג'אל".

 

זמן שהותו בכדור הארץ

הוא ישלוט על פני כדור הארץ במשך 40 ימים.  היום הראשון אורכו כשנה, היום השני – כחודש, היום השלישי – כשבוע ושאר הימים כימים רגילים. כשהנביא עליו השלום סיפר את זה, הסאחאבה (חבריו) שאלו אותו: איך אנו נתנהג ביום כזה? (מבחינת תפילות וכו' האם להתנהג למשך שנה כיום אחד?) הנביא עליו השלום אמר "לא! תתפללו רגיל לפי הערכת הזמן".

היום ידועים לנו מקומות עם שישה חודשי יום ושישה חודשי לילה ובמקומות האלה כן מתפללים לפי הערכת הזמן. וזה נקבע על בסיס מה שהנביא עליו השלום אמר באותו הקשר.

הופעת הדג'אל תהיה אחרי ה-מאהדי, שיביא לאיחוד מדינות האסלאם ולניצחון שלהם  ויקים מדיניות עולמים על בסיס השריעה, הלכה איסלמית, ושליחותו של הדג'אל תהיה ממש בתקופה שהמאהדי מקים את המדיניות.

כוחות הדג'אל ינצחו את כוחות המוסלמים ורוב כוחות המוסלמים יתבצרו בתוך ירושלים.

הנביא עיסא(ישוע), עליו השלום, יחזור בדמשק ויבוא לירושלים ויגיע לשם בזמן תפילת השחר, המאהדי שיראה את הנביא עיסא(ישוע), עליו השלום, יפנה לו את מקום האימאם לנביא, אך הנביא עיסא (ישוע), עליו השלום, ידחוף את המאהדי למקומו כאימאם והם יתפללו את תפילת השחר .

הכוחות של הדג'אל יפרצו את שערי ירושלים ויכנסו, הדג'אל יצור קשר עין עם הנביא עיסא (ישוע), עליו השלום, והדג'אל יתחיל להתמוסס (כמו שמלח נמס במים) ויברח.

הנביא מוחמד עליו הברכה ושלום סיפר "אילולא ברח היה נמס עד הסוף" אבל הנביא עיסא (ישוע), עליו השלום, ירדוף אותו ויהרגו.

וזוהי תהיה נפילתם של הכוחות שהיו עם הדג'אל וסופו של הדג'אל.

לאחר מכן ישלוט עיסא (ישוע) עליו השלום על פני האדמה.

 

איך להתגונן מפני הדג'אל :

קודם כל צריך להיות מוסלימי במובן המילה ולא רק בשם באופן כללי, "דוגמת האנשים מ אל-מדינה שלא יצטרפו לכוחות הדג'אל אחרי רעידות האדמה"

ללמוד בעל פה את עשרת ההפסוקים הראשונים מתוך סורת "המערה " תוך כדי הבנת משמעות הדברים, לא מספיק לדעת אותם ללא כל ידע על מה מדובר, לא מדובר כאן במילות קסם שיעיפו את הדג'אל אלא מדובר בהבנה ואמונה מלאה של המתגונן.

לקרוא את סורת "המערה " בכל יום שישי.

ללמוד את הדועא (התפילה) שלימד אותנו הנביא עליו השלום באופן שבו לימד את הקוראן והקפיד שילמדו אותו, והסאחאבה נהגו לקרוא את הדועא אחרי השהאדה בכל תפילה:

" הו, אללה אני מבקש מקלט אצלך מעונש הגיהנום, ומעינוי הקבר, ומפתויי החיים והמוות, ומן הרוע משיח השקר "

ויש תמיד לזכור את שמו של אללה בהתמדה ולדעת שאין אדם, אפילו לא נביא, שיוכל לראות את אללה, ישתבח שמו, בעולם הזה – בוודאות וכך לא יוליכו אותך שולל.

"אבן סייאד"האדם הנחשד שהוא אל-דג'אל

זה הוא סיפורו של איש שקראו לו "אבן סייאד "  שהיו חשדות לגביו שהוא הדג'אל.

בתור ילד היו לו כוחות על, סוג של כוחות נבואה, הוא ידע דברים שאדם ממוצע לא יכול היה לדעת . כאשר הנביא עליו השלום שמע עליו הוא הלך לחקור אותו כדי לראות במה מדובר.

מתוך חדית' מאומת מתוך "סחיח מוסלים: "יום אחד הנביא עליו השלום  ועומר בן אלח'טאב הלכו לבדוק את הנושא של "אבן סייאד " ומצאו אותו משחק עם ילדים אחרים ליד "אבו מג'אלה". איבן סאיאד היה אז בגיל אחד עשר שנים.

הנביא עליו השלום הגיע מאחוריו והניח את ידו על הכתף של איבן סאיאד והילד הפנה את פניו כלפי הנביא עליו השלום, ששאל אותו : המעיד אתה שאני נביאו ושליחו של אללה?

איבן סאיאד ענה "אני מעיד שאתה שליח לא מלומד"

ואז איבן סאיאד שאל את הנביא עליו השלום: " האם אתה מעיד על כך שאני הוא הנביא והשליח של אללה? "

הנביא עליו השלום הוריד את ידו ממנו וענה " אני מאמין באללה ובנביאים שלו"

אז הנביא שאל אותו:" מה אתה רואה"?

אבן סייאד:" לפעמים מישהו בא אלי שאומר את האמת ולפעמים בא שקרן"

הנביא עליו השלום: "אתה מבולבל, אני מסתיר ממך משהו בראשי, אתה יודע מה זה?"

אבן סייאד: "אל דוח….."

עצר אותו הנביא עליו השלום:" תפסיק", כעס, "לא תוכל לעבור את גבולות הרמה שלך"

מה שהנביא עליו השלום הסתיר זה אל-דוח'אן (העשן) מתוך סורת (העשן). לסורת "אל דוחאן" יש קשר לנושא בכך שהדג'אל לא יכול לומר את המילה "דוח'אן". והנביא עליו השלום בחן את הילד.

עומר שאל את הנביא עליו השלום: "תרשה לי לכרות את ראשו?"

הנביא עליו השלום אמר: "אם הוא באמת הדג'אל, אתה לא תוכל להתגבר עליו ואם הוא לא אז לא יהיה שום טוב בכך שהרגת ילד."

 

עוד הוכחה שאבן סאיאד אינו משיח השקר

היו עוד מקרים בהם ניתן היה לחשוד באיבן סאיאד, נמשיך עם מקרה אחר של אבן סייאד שהיה כבר לאיש בוגר. המקרה עם אבו סעיד אל ח'ודרי.

המקרה של אבו סעיד עם אבן סייאד התרחש בזמן שאחרי תקופת הנביא מוחמד עליו התפילה והשלום.

נפתח בכך שבתקופתו של הנביא מומחד עליו השלום אישר שאבן סייאד לא היה הדג'אל, אך חלק מהסאחאבה (חברי הנביא) עדיין חשדו באיש שהוא זה הדג'אל, החשדות נשארו עקב מקרים אחרים.

 

אבו סעיד סיפר את המקרה שלו כך:

הם היו בדרך, בין מכה למדינה (דרך החאג') ונעצרו לעשות הפסקה שאר האנשים המשיכו ושניהם נשארו לבד, אבו סעיד ואיבן סאיאד. אבו סעיד הודה שלא הרגיש בנוח, כי חשד באיבן סאיאד שהוא הדג'אל.

מיכוון שהם נשארו לבדם אבן סאיאד לקח את הציוד שלו והתיישב קרוב לאבו סעיד, אז אבו סעיד, שלא חש נוח בקרבתו, אמר: או איבן סאיאד, כל כך חם היום, למה שלא תשב שם מתחת לעץ, יש שם צל

איבן סאיאד אהב את הרעיון והלך אל הצל, אחרי זה איבן סאיאד הביא חלב טרי מכבשים שלו לאבו סעיד והציע לתת לו !

אבו סעיד התחמק ואמר : אתה יודע איבן סאיאד, כל כך חם היום שאני חושב שגם החלב הזה יהיה חם מדי.

אבן סאיאד הבין במה מדובר ואמר: "אתה יודיע אבו סעיד, לפעמים בא לי לתלות את עצמי, בגלל מה שאומרים עליי. אומרים שאני הוא הדג'אל.

אתה אבו סעיד מהאנסאר (מתושבי אל-מדינה) ואתה יודע את החדית' על הדג'אל לא?

השיב אבו סעיד : "אכן כך

איבן סאיאד: אז אתה יודע שהנביא עליו השלום אמר שהדג'אל יהיה לא מאמין אלא כופר, ואני מאמין באללה.

השיב אבו סעיד: "זה נכון"

איבן סאיאד: "הלא הנביא עליו השלום אמר שהדג'אל יהיה ללא צאצאים? והנני, יש לי שני ילדים באל-מדינה!

אבו סעיד היה חייב להודות

הוסיף איבן סאיאד: הלא הנביא עליו השלום אמר לכם שהדג'אל לא יוכל להיכנס למדינה או למכה? ואני נולדתי במדינה והנה בדרך למכה ואני חוזר למדינה!

לאבו סעיד לא נותרה  ברירה ואכן השתכנע, והאמין שאיבן סאיאד לא הדג'אל.

אך אחרי שאבו סעיד השתכנע אמר איבן סאיאד: בכל אופן, אני יודע בדיוק מתי הדג'אל נולד, ואת המקום בו הוא נולד, והמקום בו הוא נמצא כרגע…"

למשמע הדברים חשדותיו של אבו סעיד שבו אליו, ואמר לו: "שאללה יגרום לך לחיי סבל" .

החדית' של תמים אל-דארי

הנביא מוחמד עליו השלום קרא לאנשים להתאסף במסגד שלו וסיפר להם את המקרה הזה: תמים אל-דארי היה אחד הנוצרים שהתאסלמו, הוא סיפר לי שהוא ועוד קבוצה של נוסעים היו בהפלגה ואבדו בים למשך חודש (בערך), גלי הים הביאו אותם ליד אי כלשהו.

שם הם פגשו חיה או יצור שלא ידעו מה הוא, היצור היה מלא שיער, כל כך שעיר עד כדי כך שאי אפשר היה להבדיל בין הצד הקדמי שלו לצד האחורי שלו.

הם שאלו : מה זה, מי אתה?

היצור ענה להם: אני אל-ג'אסאסה.

הם שאלו : מה זה אל-ג'אסאסה?

היצור השעיר: "הוי אנשים, אם יש לכם שאלות תלכו לתוך היער הזה ותפגשו שם מישהו שיכול לענות לכם וגם הוא מעוניין לשמוע מכם."

אז הלכו לאותו איש למרות שהיו די מפוחדים ולא ידעו למה לצפות אחרי מה שכבר ראו.

הם מצאו שם מישהו שתיארו אותו " האיש עם מבנה הגוף הכי שרירי שאי פעם ראו" והוא היה קשור בשרשראות ואזיקים ידיו צמודות לצווארו ורגליו גם מקופלות וקשורות.

אז הם שאלו אותו : "מי אתה?"

הוא השיב : "מי אתם? אני אענה לכם אחרי שתענו לי על כמה שאלות"

ענו לו האנשים: "אנחנו מארץ הערב, היינו על הים ואבדנו בסופה והגענו לאי שלך".

אז הוא שאל אותם שאלות על :

ימת הגליל (הכינרת) "האם יש שם עדיין מים?"

"האם עצי העמק שם" (באזור ימת כינרת) "עדיין מניבים פרי."

והוא שאל על הנביא מוחמד עליו הברכה ושלום והאם הוא עזב את "מכה" והלך לית'ריב (אל-מדינה)? והאם הערבים נלחמו בו ואיך הוא התמודד איתם, והם ענו על שאלותיו ואישרו את המידע.

אז הוא אמר להם : "אני הוא המשיח, ובקרוב אני אבוא בשליחותי למשך ארבעים לילות וימים ואבקר בכל מדינה בעולם חוץ מ"מכה" ואל-מדינה ששני המקומות האלה נאסרו עלי .

אז הוא בעצם אישר שהוא הדג'אל בכך שהוא טען שהוא המשיח שזה בעצם משיח השקר שיטען שהוא אללה כפי שטוענים היום הנוצרים שישוע, עליו השלום, הוא אללה.

אז הוא בסביבה, ולא רחוק, ומאותם הימים כבר הוא קיים והשליחות שלו תתחיל לפי מה שקבע אללה.

הדג'אל הוא אדם קיים ולא כמו שחלק טענו עם תיאוריות " זוהי הטלוויזיה כי המסך מסמל עין אחת ומסיט אנשים" וחלק אמרו, זה המערב או התרבות המערבית וכו'… "

כל התיאורים האלה לא נכונים כי הדג'אל הוא אדם אמיתי וקיים שקיבל כוחות מיוחדים מאללה, והוא יעשה מעשי ראווה שלא ראו כמותם בעולם, ואנחנו צריכם להישמר ממנו, על-ידי כך שנדע לזהותו בתיאוריו ועל-ידי כך שנלמד עליו כמה שיותר, אנחנו צריכים לדאוג שהידע הזה יגיע למשפחות שלנו, לילדם ולחברים, ולדאוג לכך שהידע יישאר איתנו כל הזמן.

הנביא עליו השלום אמר שהדג'אל ישלח כאשר יפסיקו לדבר עליו במסגדים, תשאלו את עצמכם "מתי שמעתם בפעם האחרונה על הדג'אל בדרשת יום שישי?" אז אנחנו צריכים להישמר בכך שנלמד עליו ושנלמד מהעבר.

סרט דג'אל (משיח השקר)

כתיבת תגובה